joi, 1 aprilie 2010

In misiune la spital

         Voi incepe prin a va spune ca inainte de a merge la spital in misiune, cu cateva zile inainte am pus lucrarea in mainile Domnului si ne-am rugat ca El sa ne faca o binecuvantare pentru cei de-acolo.

         Vreau sa va spun ca inainte sa mergem la spital, fratele Calipar ne-a spus ca e posibil ca in unele saloane sa nu fim bine primiti sau chiar deloc... cum s-a mai intamplat cand mergeau ei (grupuri de frati din biserica) in misiune.

         Spre surprinderea noastra, am fost primiti cu bucurie de cei din spital si mi-am dat seama atunci ca Dumnezeu a luat parte inca de la inceput in lucrarea noastra.

         Ne-am bucurat sa gasim in spital o sora pe care nu o cunoasteam, nu era din biserica noastra., dar sora ne-a si simtit cum am intrat pe sectie si a venit repede sa ne intampine. Ne-a spus sa venim si la ea. Era plina de viata desi era internata in spital si a mers cu noi in toate saloanele si a laudat pe Domnul.

        In fiecare salon inchinarea s-a desfasurat printr-o introducere facuta de fr Calipar, care le-a spus oamenilor de ce am venit si ce facem noi iar oamenii au fost de-acord sa ne facem lucrarea si ne-am bucurat sa-i vedem incantati pe unii, si ne-am dat seama ca duceau lipsa de prezenta Domnului in locurile acelea.

       Dupa ce fratele Calipar a facut introducerea, ne-am rugat cate doua persoane, am cantat si ne-am bucurat impreuna cu cei bolnavi,

        Multumim lui Dumnezeu ca S-a ingrijit de noi si ne-a dat posibilitatea sa le oferim cate un Nou Testament si o gustare.

        Oamenii au nevoie de Dumnezeu, dar Dumnezeu se foloseste de noi pt a ajunge la ei.

         Dumnezeu sa ne binecuvanteze pe toti, si sa ne ajute sa putem fii vrednici de ai fii inchinatori.

Mai jos am atasat cateva poze pe care l-am facut la spital.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu