miercuri, 11 noiembrie 2009

Dumnezeu ne binecuvinteaza/ God is blessing us

Vreau sa va spun ca am avut o seara de tineret binecuvantata impreuna cu Domnul nostru :) Noi, cei din grupul de lauda si inchinare, pe langa celelalte cantari din seara asta, am mai avut doua cantari noi si ma bucur ca am reusit sa le cantam. Vreau sa-I multumesc Domnului ca ne-a dat Harul sa-L laudam si astazi. Fratele Mihai Bica a avut pregatit pentru programul din seara asta un film (Dumnezeu Salvator), film care nu mi-a atras atentia sa-l vizionez cu placere pentru ca la inceput filmul parea ca nu avea nici o treaba cu titlul filmului... dar mai apoi mi-a placut foarte mult si pot spune ca am invatat din acest film un lucru, si anume ca trebuie sa pretuiesc mai mult tot ce am, in special viata pe care Dumnezeu mi-a daruit-o. Slava Lui pentru bunatatea care o are fata de noi prin Har si Dragoste! Laudat fie El!

Remus A.


I want to tell you that we had a wonderful time with the youth and in worship with God this evening.

Our singing group made a great job with all the songs chosen. I am glad everything went just great! I thank God for giving to us His grace so we had a wonderful meeting. Brother Mihai Bica has prepared for us a Christian movie, God, The Savior, a movie that did not kept my attention at first, but then I liked it a lot and I really had many things to learn from it. I learned that I have to appreciate what I have, especially the life God has giving to me.

To God be the glory for everything He does for us!

Remus A.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu